عسل طبیعی، اکسیر والا و ارزشمندی است که در تمام طول تاریخ به عنوان یک غذای خوش طعم و یک داروی شفابخش مورد توجه انسان‌ها قرار گرفته است، به گونه‌ای که گذشتگان آن را مظهر پاکی و خلوص و همچنین نشانه قدرت و جوانمردی می‌دانستند و ارزش عسل بسیار بالا بوده، در یونان و روم باستان عسل را مظهر برکت، نماد عشق و زیبایی دانسته و مصریان، مالیات خود را براساس آن می‌پرداختند.

بسیاری از افراد از خواص عسل طبیعی اطلاع دارند و اتفاقا علاقه زیادی هم به مصرف آن دارند ولی به دلایلی از جمله پیدا نکردن عسل طبیعی و خالص، قید مصرف آن را زده‌اند.

اما اکنون آهوتا، راه حلی شیرین و مطمئن دارد، راه حلی که با آن می‌توان عسل طبیعی را به صورت مستقیم از زنبوردار تهیه کرد.

عسل آهوتا

راه حل آهوتا برای شما

اگر به دنبال خرید عسل طبیعی هستید و درباره اصالت آن شک دارید، می‌توانید روی آهوتا حساب ویژه‌ای باز کنید!

آهوتا یک مجموعه زنبورداری است که هدفش رساندن مستقیم و بدون واسطه عسل طبیعی و خالص به دست مصرف کنندگان واقعی است. عسل‌های آهوتا دارای برگه آزمایشگاه هستند که برای مشتریان همراه سفارش ارسال می‌شود. ضمنا تمام محصولات دارای ضمانت نامه هستند و در صورتی که در آزمایشگاه مشخص شود طبیعی نیستند، تمام مبلغ سفارش به همراه هزینه آزمایشگاه برای مشتریان ارسال می‌شود.

عسل‌های بسیاری مانند عسل آویشن، عسل کنار، عسل گون، عسل مرکبات، عسل یونجه، عسل چند گیاه و دیگر انواع عسل‌ها توسط زنبورداران مجموعه آهوتا برداشت می‌شود. علاوه بر انواع عسل طبیعی می‌توان ژل رویال، گرده گل و بره موم را نیز از طریق مجموعه آهوتا به صورت آنلاین سفارش داده و درب منزل تحویل گرفت.

با توجه به امکانات و نیروی متخصصی که در مجموعه آهوتا وجود دارد، پس از اتمام شهد یک منطقه بلافاصله کندوها را به مکان دیگری که شهد کافی برای زنبورها وجود دارد کوچ می‌دهند و زنبورها همیشه از شهد گل و گیاه استفاده می‌کنند.

فقط عسل خام مصرف کنید!

عسل خام که به آن عسل فرآوری نشده نیز می‌گویند توسط زنبور عسل و با استفاده از شهد گل‌ها تولید می‌شود. عسل خام به صورت مستقیم از منبع، جمع‌آوری و استخراج می‌شود و هیچ فرآیند اضافی در روند تولید و برداشت آن انجام نمی‌گیرد. این عسل پاستوریزه نیست و به هیچ وجه به آن حرارت و گرما داده نشده است.

بیشتر عسلی که در سوپرمارکت‌ها پیدا می‌شود عسل خام نیست، بلکه عسل تجاری معمولی است که پاستوریزه شده (در ۷۰ درجه سانتی‌گراد یا بیشتر حرارت دیده و سریعا سرد شده است) تا تصفیه  آن آسان‌تر شود بسته بندی آن تمیزتر، روان‌تر  و جذاب‌تر به نظر برسد.

پاستوریزه کردن هرگونه سلول‌های مخمری درون عسل را از بین می‌برد و از تخمیر آن جلوگیری می‌کند. پاستوریزه کردن و فرآوری بیش از حد تقریبا ۱۰۰٪ ویتامین‌ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان‌ها و خواص آنتی بیوتیکی را که معمولا در عسل اصل و خام کندو موجود است از بین می‌برد.

بازنشر در : اخبار رسمی - وانا نیوز - مجله سخت افزار - پارس نیوز - بازتاب - نوداد - بهداشت نیوز - تکراتو - شریان - خبرنامه دانشجویان ایران - اصفهان امروزدیجیرو - روز پلاس - فیسیت - واضح - پایگاه اطلاع رسانی صنعت - خواندنی ها - گیتی آنلاین - تیتر برتر - این تیتر - رویداد امروز - اتاق خبر - پدال نیوز - ثریا - اخبار خوب - کافه دانش - اهر امروز - دریک آنلاین - چه خبر - بانو نیوز - همدان پرس - بازار آریا - پیام مازند - خوزستان آنلاین - افکار پرس - سیاست و بازاریابی - صبای سلامت - صبا 724 - جوان نیوز - کرد آنلاین - 7 روز خبر - کرمان رصد - ایران پرسمان - راه ترقی -